خانه > دسته‌بندی نشده > نشست اعضای کانون انجمن‌های صنفی صنایع غذایی ایران

نشست اعضای کانون انجمن‌های صنفی صنایع غذایی ایران

 نشست اعضای کانون انجمن‌های صنفی صنایع غذایی ایران برگزار شد.

 

در این نشست رییس و اعضای این کانون در جمعی صمیمی به بیان نقطه نظرات خود با محوریت لزوم اتحاد و انسجام در بین فعالان صنعت غذا پرداختند.

محمدرضا مرتضوی، رئیس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی صنایع غذایی در این نشست گفت : صنعت غذایی صنعتی است که مدام در زیر ذره بین قرار دارد و من مطمئن هستم که هیچ یک از دبیران تشکل های غذایی برای گذراندن دوره ماه عسل خود این مسئولیت را قبول نکرده‌اند. دبیران همه تشکل ها برای دفاع از حقوق واحدهای تولیدی و صنعتی می‌جنگند و البته من اعتقاد دارم هجمه‌های اخیری که به صنعت غذا وارد شده یک فرصت برای حمله به محصولات غیراستاندارد و غیربهداشتی و اعتبار بخشی به فعالیت کارخانه‌های بزرگ و معتبر کشور است.

وی با تاکید بر ضرورت زایش در بنگاه های تولیدی و صنعتی کشور گفت: سازمانی که در آن زایش وجود نداشته باشد محکوم به فناست. ما باید قدر جوانان خود را بدانیم و به آنها احترام بگذاریم. بنده افتخار می‌کنم که رئیس هیات مدیره کانون صنایع غذایی هستم و معتقدم که تحت هیچ شرایطی نباید یکدیگر را برنجانیم کانون صنایع غذایی می‌تواند به الگویی برای تمام تشکل ها تبدیل شود.

یونس ژائله، عضو هیات مدیره خانه صنعت ، معدن و تجارت ایران و مدیرعامل شرکت شیرین عسل نیز در این نشست با اشاره به هجمه های سنگین و ناجوانمردانه به صنعت غذا گفت : در شرایط کنونی هیچ کس جز خودمان به ما کمک نخواهد کرد. ما انتظار داریم اتاق بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی به اتاق تولید و صنعت تبدیل شود نه اینکه صرفا اتاق واردات و تجارت باشد.

وی تاکید کرد: اتاق بازرگانی باید پاسخ دهد که در طول فعالیت خود در دوره اخیر چه بازارهایی را برای بخش خصوصی و بخش تولید و صنعت کشور ایجاد کرده است.

همچنین ببینید

آگهی دعوت حضور در مجمع عمومی عادی سالیانه خانه صنعت، معدن و تجارت تهران

  بدینوسیله از کلیه اعضا محترم خانه صنعت، معدن و تجارت استان تهران دعوت به ...

کارگاه تخصصی دو روزه انرژی خورشیدی دو روزه برای صنایع

زمان برگزاری کارگاه ۲۲ و ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۳