خانه > اخبار > صنعت > ایمنی، سلامت، فرهنگ

ایمنی، سلامت، فرهنگ

تیر, ۱۳۹۶

خرداد, ۱۳۹۶

  • ۱۱ خرداد

    درد را با ویتامین D و خواب خوب کنترل کنیم!

    محققان پی بردند ترکیب مکمل ویتامین D با خواب خوب می تواند به کنترل بیماری‌های همراه با درد کمک کند.

  • ۱۱ خرداد

    از فواید سلامت کمتر شنیده شده چای

    کاتچین ها (نوعی آنتی اکسیدان) موجود در چای نشان داده اند که در کاهش کلسترول و فشار خون موثر عمل می کنند، در شرایطی که سلامت قلبی عروقی و ترمیم بافت سیاهرگی را بهبود می بخشند.

  • ۱۰ خرداد

    تاثیر موز بر افزایش قند خون

    اگر در معرض خطر دیابت قرار دارید، کنترل سطوح قند خون از طریق رژیم غذایی و تمرینات ورزشی بسیار مهم است. موادغذایی مختلف تاثیرات متفاوتی بر سطوح قندخون دارند، همچنین هر فرد مبتلا به دیابت نیز پاسخ منحصربه فردی به موادغذایی دارد. یک رژیم درمانگر می تواند در تنظیم برنامه ...

  • ۹ خرداد

    چگونه راحت تر روزه بگیریم؟

    روزه گرفتن به معنی خودداری از خوردن و آشامیدن و دیگر کارهایی است که روزه را باطل می کند و همچنین تمرینی برای افزایش قدرت فیزیکی و روحی انسان است. اما چگونه می توانیم با توجه به شرایط خود روزه بگیریم؟

  • ۷ خرداد

    مواد غذایی که در ایام روزه‌داری تشنگی را از شما دور می‌کنند

    مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت برای مقابله با تشنگی در ایام ماه مبارک رمضان مواد غذایی خاصی را توصیه کرد.

  • ۶ خرداد

    توصیه‌های تغذیه‌ای به روزه‌داران در ماه مبارک رمضان

    یک متخصص تغذیه گفت: در ماه مبارک رمضان سه الگوی وعده‌های غذایی، تغذیه‌ای و خواب روزه‌دارن تغییر می‌کند و افراد باید برای آن برنامه‌ریزی کرده و توصیه‌های پزشکی و تغذیه‌ای را رعایت کنند.

اردیبهشت, ۱۳۹۶

  • ۳۱ اردیبهشت

    گیاهان «آهنی» که شما را از خوردن گوشت بی‌نیاز می‌کنند + اسامی

    تصور می‌شود فقط با مصرف گوشت می‌توان آهن جذب کرد، اما باید دانست که میوه‌ها و سبزیجات می‌توانند منبع فوق‌العاده این ماده معدنی محسوب شود.

  • ۲۴ اردیبهشت

    11 کد موثر برای افزایش سوخت و ساز

    بدن انسان هوشمند است. بدن انتظار دارد در زمانی مشخص تغذیه شود و بر همین اساس بیشترین میزان انرژی خود را تا آن زمان استفاده می کند و می داند که به زودی انرژی بیشتری دریافت خواهد کرد. اما اگر وعده های غذایی شما بی برنامه و نامنظم باشد، بدن ...

  • ۲۳ اردیبهشت

    خطرات استفاده بیش از حد زردچوبه

    به نقل از  بهداشت نیوز به نفل از باشگاه خبرنگاران، گر از مکمل دارویی زردچوبه استفاده کرده یا به انواع خوراکی‌ها از این ادویه اضافه می‌کنید باید قبل از مصرف درخصوص عوارض جانبی ناخواسته آن اطلاعات کافی داشته باشید.