خانه > اخبار > اخبار استان

اخبار استان

آبان, ۱۴۰۲

مهر, ۱۴۰۲

مرداد, ۱۴۰۲

اسفند, ۱۴۰۱

خرداد, ۱۴۰۱

  • ۲۴ خرداد

    تصویب نامه هیئت وزیران

    تصویب نامه مصوب جلسه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ هیئت وزیران به پیشنهاد شماره ۱۳۹۶۴۸ مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ معاونت اجرایی رئیس جمهور به استناد اصل یکصدوسی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، جهت ساماندهی واحدهای صنعتی اطراف تهران بر اساس اصول محیط زیست محیطی توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.

اسفند, ۱۳۹۵

  • ۱۰ اسفند

    افزایش شاغلان بنگاه های تولیدی و خدماتی تهران

    به نقل از  خبرگزاری مهر به نقل از اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران، در هفت ماهه نخست سال جاری تعداد ۲۹ هزار و ۴۰۱ واحد تولیدی و خدماتی در استان تهران تعداد بیمه شدگان اجباری خود را افزایش دادند.

  • ۷ اسفند

    دشت شهریار، رکورددار بالاترین میزان فرونشست در استان تهران

       دشت شهریار، با آمار ثبت شده ۳۶ سانتیمتر فرونشست، در استان تهران رکورددار بیشترین میزان فرونشست زمین است.

  • ۴ اسفند

    آمادگی تهران برای پذیرایی از مسافران نوروزی

    معاون عمرانی فرمانداری تهران از تمهیدات لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی در شهرستان تهران خبر داد و افزود: تمامی دستگاه‌های ذیربط در ستاد خدمات نوروز ۹۶ در آمادگی کامل برای ارائه خدمات به شهروندان هستند.

  • ۴ اسفند

    تهران رکورددار جهان در فرونشست زمین

    خشکسالی و برداشت نامتعارف آب از چاه‌های غیرمجاز، علاوه بر خشک شدن دیگر چاه‌ها و مشکل در تامین آب شرب باعث فرونشست زمین در دشت ورامین و دشت تهران، کرج و شهریار شده است، مناطقی که تا پیش از این قطب کشاورزی در منطقه به حساب می‌آمدند.

  • ۳ اسفند

    تقویت ۱۰۲واحدی شاخص کل بورس/ روز آرام بازار سهام برای تک سهم‌ها

    معامله‌گران بورس تهران در سه‌شنبه بازار شاهد معاملاتی متعادل و آرام در محدوده صفر تابلو در اغلب نمادهای معاملاتی بودند، در این بین تک‌ سهم‌ها پراقبال بازار برای معامله‌گران اغلب حقیقی همچنان در روندی پرریسک‌ تک‌تازی می‌کنند.