خانه > اخبار > سیاسی

سیاسی

نتیجه آرا قطعی انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان تهران اعلام شد.

  نتیجه آرای قطعی ریخته شده به صندوق ۲۱۹۴ رای بوده است که از این میان ۱۴ رای سفید بوده و تعداد آرا معتبر و نام‌نویسی‌شده در صندوق‌ها ۲۱۸۰ برآورد شده است.

ادامه نوشته »

«بلومبرگ» معرفی کرد: برنامه تجاری ترامپ برای ۲۰۱۹

اگر فکر می‌کنید ۲۰۱۸ سالی شلوغ در حوزه تجاری بود، بهتر است برای وقایع ۲۰۱۹ آماده شوید. از آنجا که آمریکا و چین در تلاش برای کاهش تنش‌های تجاری خود هستند و ترامپ باید درخصوص اعمال تعرفه‌های خودرویی خود تصمیم بگیرد، فصل اول ۲۰۱۹ برای اقتصاد جهان تعیین‌کننده خواهد بود. ...

ادامه نوشته »

دنیا بدون دونالد ترامپ در برجام هم رو به جلو می‌رود

رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین با تاکید بر اینکه اروپا نمی‌تواند ایران را در مناسبات تجاری کنونی خود نادیده بگیرد، تاکید کرد: وضعیت مالی کشور خوب است و نگرانی بابت ذخایر ارزی وجود ندارد.

ادامه نوشته »

گزارشی از مجمع ایران و اروپا در زوریخ/ اتحادیه اروپا: مردم ایران باید نتایج برجام را حس کنند

راهکارهای جذب سرمایه گذاری و مشارکت خارجی از طریق اصلاحات داخلی در کنار جلب اعتماد بین المللی با پشتوانه برجام، در مجمع ایران و اروپا در زوریخ بررسی شد و اتحادیه اروپا بار دیگر با تکرار پیام محکم حمایت از برجام تاکید کرد که مردم ایران باید نتایج آن را ...

ادامه نوشته »

سفر هیاتی از ایران به میانمار درصورت صدور مجوز از سوی دولت این کشور

سخنگوی وزارت امور خارجه، اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران از طریق سفارت تهران در تایلند تلاش کرده تماس‌هایی را با دولت میانمار داشته باشد تا بتواند از طریق جمعیت هلال‌احمر، کمک‌های انسان دوستانه‌ای را برای مسلمانان این منطقه ارسال کند، ولی متاسفانه تاکنون این تماس‌ها موفقیت‌آمیز نبوده است.

ادامه نوشته »

پوتین: روسیه، ایران و ترکیه گام های بعدی حل بحران سوریه را بر می دارند

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با تاکید بر ادامه همکاری این کشور، ایران و ترکیه به عنوان بانیان مذاکرات سوری-سوری در آستانه پایتخت قزاقستان، گفت: مسکو، تهران و آنکارا با ادامه مشارکت سه جانبه خود، گام های بعدی حل بحران سوریه را بر می دارند.

ادامه نوشته »

پیوند ظریف میان ایران و اروپا برای دوره نو

فضای تازه تحولات منطقه ای و بین المللی به فرصت های پرشمار گسترش همکاری های جمهوری اسلامی ایران با کشورهای اروپایی برجستگی بیشتری می دهد. در این فضا، دستگاه دیپلماسی کشور به دنبال زمینه سازی توسعه روابط و بهره برداری بیشینه از این فرصت ها است.

ادامه نوشته »